((زندگی سالم))

مرجعی به روز در زمینه ی بهداشت و سلامت

((زندگی سالم))

مرجعی به روز در زمینه ی بهداشت و سلامت

زیبایی بیشتر پوست و مو با این توصیه ها

808350_704
می خواهیم بهترین توصیه های آرایشی را برای فصل بهار در اختیارتان قرار دهیم برخی اقدامات خودسرانه می توانند به زیبایی پوست و موی شما آسیب های جبران ناپذیری وارد کنند

 اگر دل‌تان می‌خواهد که پوستی زیبا داشته ‌باشید باید از پوست‌تان هم مانند قسمت‌های دیگر بدن‌خود مراقبت کنید و اصول اصلی مراقبت از پوست را بیاموزید و قدم به قدم تا سلامت و زیبایی آن پیش بروید؛ از شوینده‌، پاک‌کننده، مرطوب‌کننده و ضد‌آفتاب مناسب پوست خود استفاده کنید. مهم نیست که چه نوع پوستی دارید، فقط باید محصول مناسب با نوع پوست خود را انتخاب کنید و بجا و مناسب از آنها استفاده کنید. با نزدیک شدن به سال نو ما در این مطلب همه نکاتی را که برای نو کردن پوست خود لازم دارید، از زبان دکتر شراره حسامی برای‌تان آورده‌ایم تا در مدت باقی مانده تا سال نو بتوانید پوست خود را جوان کنید.

 

ادامه مطلب ...

“آلو خشک” و این همه خاصیت؟


آلو خشک ، خواص آلو خشک

اگر دنبال یک ماده غذایی خوشمزه برای از بین بردن اشتهای زیاد و درمان تراکم استخوان به همراه مزایای دیگر هستید حتما مصرف “آلو خشک” را در سبد غذایی خود بگنجانید.

 
ادامه مطلب ...

قاتل خاموش بیماران بیگناه در بیمارستان ها/ چه کسی پاسخگوست؟

عفونت های بیمارستانی یکی از عامل های مهم بازگشت بیماران پس از ترخیص از بیمارستان است این عفونت ها در بسیاری موارد موجب مرگ بیمار می شود.

  ادامه مطلب ...

تشخیص بیماری با صدای تنفس به وسیله یک نرم افزار


تشخیص بیماری ، تشخیص بیماری با تنفس

دانشمندان روشی را ابداع کرده اند که با کمک صدای نفس کشیدن فرد بیمار می توانند وجود چند بیماری را به طور همزمان تشخیص داده و مشکلات احتمالی در آینده را نشان دهند.

 
ادامه مطلب ...

از گوشت اسب تا گوشت انسان در فراورده های فست فودی

به گزارش خبرنگار کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ در سال های اخیر اعتراضات زیادی در خصوص شرکت مواد غذایی مک دونالد انجام شده است. از مهمترین موارد اعتراضات، گمانه زنی در مورد گوشت این شرکت معروف فست فودهای زنجیره ای است.
 
ادامه مطلب ...