((زندگی سالم))

مرجعی به روز در زمینه ی بهداشت و سلامت

((زندگی سالم))

مرجعی به روز در زمینه ی بهداشت و سلامت

سوء تعبیرهای اجتماعی درباره نابینایی

images

بدفهمی و سوء تعبیر درباره وضعیت کوری توسط افراد بینا موجب احساس ترحم، حفاظت شدید و بیش از حد رد بیماران، ناراحتی و دشواری، ترس و دگرگونی آنها می شود. بدفهمی های در مورد کوری متفاوت هستند. بعنوان مثال افراد بینا ممکن است معتقد باشند که افراد نابینا در شان و رتبه پایین تری قرار دارند نقصان های کلی دارند قدرت بینایی آنها از بین رفته است و زندگی ناخوشایندی دارند.

  ادامه مطلب ...

تشخیص سریع سرطان مری با یک قرص


تشخیص سرطان مری ، راههای تشخیص سرطان

محققان در تازه ترین یافته های پزشکی در رابطه با تشخیص سرطان مری به روشی بسیار سریع رسیدند که در این روش با استفاده از قرص های رشته ای این نوع سرطان قابل تشخیص فوری خواهد بود.

 

ادامه مطلب ...

پیشگیری و درمان عفونت مجاری ادراری


عفونت ، ‌ مجاری ادراری

زنان بیشتر در معرض خطر ابتلا به عفونت دستگاه ادراری نسبت به مردان هستند. در ادامه ضمن آشنایی با عفونت مجاری ادراری، روش های تشخیص و پیشگیری تا درمان این بیماری را می خوانید.

 

ادامه مطلب ...

سرگیجه طولانی بعد از ایستادن نشانه احتمال ابتلا به بیماری مغزی

مطالعات جدیدنشان می دهد علائم سرگیجه، ضعف و احساس سبکی سر پس از ایستادن می تواند از نشانه های خطر ابتلا به بیماری های مغزی مانند پارکینسون یازوال عقل باشد که خطر مرگ را دراین قبیل افرادافزایش می دهد.
تصویر سرگیجه طولانی بعد از ایستادن نشانه احتمال ابتلا به بیماری مغزی
 
ادامه مطلب ...

عناب و خواص این میوه ناب

عناب ، خواص عناب


عناب میوه قرمز رنگ و بسیار خوشمزه ای است که علاوه بر طمع شیرینی که دارد خواص دارویی و درمانی زیادی نیز داشته و برای درمان بسیاری از بیماری ها می توان از آن استفاده کرد. 

ادامه مطلب ...