((زندگی سالم))

مرجعی به روز در زمینه ی بهداشت و سلامت

((زندگی سالم))

مرجعی به روز در زمینه ی بهداشت و سلامت

پرینتر سه بعدی جدیدترین کفش ورزشی آدیداس راساخت

 

در ماههای اخیر اخبار و مقالات بسیاری را در رابطه با تولید محصولات مصرفی و خدمات پزشکی با استفاده از تکنولوژی پرینتر سه بعدی شنیده ایم که بخشی از آن مربوط به تولید کفش های ورزشی برندهای معتبر همچون نایک و آدیداس است.

 

ویژگی ها و مشخصات فوق العاده کفش ورزشی آدیداس ساخته شده با پرینتر سه بعدی

جدیدترین کفش ورزشی برند آدیداس تولید شده با پرینتر سه بعدی به قطع یکی از بینظیرترین محصولات چاپگرهای سه بعدی در عرصه پوشاک و کفش است.تصویر کفشی که مشاهده می کنید می تواند گویای راحتی و دقت در طراحی و تولید ان باشد.
جدیدترین کفش ورزشی آدیداس

جدیدترین کفش ورزشی آدیداس با پرینتر سه بعدی ساخته شد

این کمپانی تولید کفش آلمانی که از سال 1920 آغاز به کار کرده است حالا تصمیم دارد با استفاده از تکنولوژی پرینتر سه بعدی جنبه ی دیگری از راحتی در کفش های ورزشی را به نمایش گذارد.
کمپانی چینی Shining 3D مجری اصلی طراحی این کفش ورزشی فوق العاده راحت با پرینتر سه بعدی است.براساس گفته ی های مدیر این طرح هدف اصلی در تولید کفش جدید ورزشی آدیداس با پرینتر سه بعدی حذف و کنار زدن برخی محدودیت ها در طراحی کفش با قابلیت متفاوت است.
کفش ورزشی جدید آدیداس

ساحت بهترین کفش ورزشی جدید آدیداس با پرینترهای سه بعدی

پرینترهای سه بعدی  EOS M280 بهترین و جدیدترین کفش ADIDAS را ساخت

برای تولید این کفش ورزشی از پرینتر سه بعدی  EOS M280 استفاده می شود که با بهره گیری از حرارت دادن پودرهای فلزی پروسه تولید لایه زیرین کفش انجام خواهد شد.
پرینترهای سه بعدی تولید کننده کفش

پرینترهای سه بعدی تولید کننده کفش جدید و فوق العاده آدیداس

این فرآیند با استفاده از این دسته پرینتر سه بعدی پایه اصلی تولید کفش هایی با لایه های زیرین باریک اما چندین برابر مقاوم تر از نمونه های دیگر است.

زیره جدید کفش آدیداس

ساخت زیره جدید کفش آدیداس با پرینتر سه بعدی

 

کفش ورزشی جدید آدیداس

لایه زیرین کفش ورزشی جدید آدیداس ساخته شده با پرینتر سه بعدی

در نتیجه این محصول به دلیل استفاده از فلزات بازیافتی در پروسه تولید یکی از کفش های ارزشمند خواهد بود چرا که با صرف هزینه ای بسیار کم تر نسبت به تولیدات مشابه و بهره گیری از فناوری هماهنگ با حفظ محیط زیست تولید خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.